“Van echte wereld naar gamewereld in een paar stappen”

Gamedevelopers besteden vaak weken aan het bouwen van realistische omgevingen. Elke boom, elke muur en elk detail moet handmatig worden ontworpen. Maar wat als je de echte wereld direct in een game kunt plaatsen?

Met de XGRIDS PortalCam wordt dat mogelijk. Je loopt simpelweg met de camera door een omgeving, en binnen korte tijd heb je een volledig 3D-model dat direct bruikbaar is in game-engines zoals Unity of Unreal.

Voorbeeld:
Stel je voor: een ontwikkelaar wil een spannende survival game maken in een verlaten fabriekshal. Met de PortalCam kan die hal in enkele minuten volledig worden vastgelegd. Het resultaat: een levensechte omgeving die spelers direct herkennen en beleven.

Winst in de workflow:

  • Drastische tijdswinst in level design.

  • Authentieke, realistische werelden zonder eindeloos modelleren.

  • Meer ruimte voor creativiteit en storytelling in plaats van technisch tekenwerk.

Met de PortalCam wordt elke straat, elk park en elk gebouw een potentiële gamewereld.

Meer weten:

Ga naar www.portalcam.nl voor alle informatie over de XGRIDS PortalCam.